Tänään "kisattiin" ekat epikset Riksussa. Kamalasta automatkasta huolimatta perille päästiin ehjin nahoin. Mukana kisatunnelmaan tutustuimassa oli myös siskoni 9 kuukauden ikäinen Maggie -pentu, joka meillä hoidossa.

Mutta sitten itse kisaan:

ekalla radalla molemmat oli että "häh" eikä ollut yhtään meidän tasoinen suoritus. Nemo hipsutteli hiljaksiin, eikä mun tarvinnut oikein edes juosta...mun ohjaamattomuudesta johtuen kielsi muutoman hypyn (!), kontaktit meni ok, palkkasin puomille...mutta kaikenkaikkiaan ratasuoritus ei ollut yhtään meidän näköinen. Onneksi oli vielä toinen yritys...

Toisella radalla jo Nemokin paljon enemmän oma ittensä ja mäkin muistin taas miten aksaa mennään...tavoitteenani oli että kunhan Nemo tekee innolla ja omalla hyvällä fiiliksellään niin olen tyytyväinen...Joten toisella radalla tavoitteet täyttyivät :) tuloksena 10, mutta siitä viis...kisafiilistä lähdettiin hakemaan. Mä en muistanutkaan kuinka jännittävää se taas on itellekkin kisata uudella koiralla...Pipsan niksit on tiedossa, mutta Nemolla varmistelee vielä joitakin kohtia mitä ei tarttis ja sit taas ei tajua varmistella niitä mitä tarttis :) mutta tästä se lähtee. Kaikenkaikkiaan siis hyvä, positiivinen uusi kokemus Nemolle...lisää kisavarmuutta minulle...eli tästä on hyvä jatkaa :D