Mä niin haluan nyt kunnon videokameran. Olen opetellut käyttämään koneen videoleikkaustyökalua ja laittamaan videoita youtubeen jne....enää puuttuu vain ne videot. Olen jotan kuvaa koittanut ottaa kännykän kameralla, vanhan digipokkarin kameralla jne. mutta kuvalaatu on kaikissa yhtä huono. Siitä huolimatta laitan tekemäni videon Milou'n leikeistä nyt kuitenkin tänne: 

Älkää välittäkö surkeasta kuvanlaadusta ja vielä surkeammasta kuvauksesta  Ei kannata laittaa koko näyttöön 

Eli jos jollain myynnissä hyvä digivideokamera, niin täällä olis potentiaalinen ostaja...ois niin kiva saada kunnon videokuvaa koirien touhuista ja treeneistä jne...

Laitan tähän samaan myös meidän viime maanantaisista treeneistä otetun videon. Aikä jäätävää, mutta opettavaista katsoa omaan ohjausta ja liikkumista videolta. 

 

-Pakkovalssissa saisin varmaankin lähteä nopemmin pois alta, myöhemmillä treenikerroilla totesin myös paremmaksi  tehdä sen toiselle siivekkeelle. Silloin ei tule tuota ylimääräistä kiemuraa.

-11 hypyn sylkkäri on jotenkin kankea ja vaiken näköinen

-mä välillä sipsutan...tiedä sitten johtuuko pohjasta vai huonoista kengistä...mutta mä sipsutan

+ Nemo lähti hyvin ohjauksiin ja tuli liikkeen mukana...mussa enemmän korjattavaa

+ Nemo haki hyvin kepit...kunhan ensin riittävän tarmokkaasti sain sen pois putken suulta...tällä kierroksella näytti tulleen melkoinen ylimääräinen kaarre...meillä oli kyllä perempiakin kierroksia

+takakaaren hypyn leijeröinti onnistui hyvin